Miért is a blog?

Itt írjuk le, hogy mi olyasmi történik velünk, amiről szeretnénk, ha barátaink és családtagjaink is értesülnének.

Hozzászólások

  • Szunya: Sziasztok, régen nincs már hír rólatok... Cicunak sok puszi: Évi és Feri (2011.06.10. 20:54) Megússzuk szárazon (?)
  • Klári+Miki: Sziasztok! Gondoltam, megosztom veletek ezt az írást. Hátha másnak is tetszik: 1. Géza fejedelem... (2010.05.29. 23:46) Gyakorlati útmutató aranyhallal való találkozáshoz
  • Hella1975: Szia, Megkérdezhetem, hogy milyen állást keresel pontosan és milyen tapasztalatod van? Szép napo... (2010.05.16. 15:38) Éljen az ausztrál augusztus 20!
  • Hella1975: Ami lemaradt: Szép napot, Hella (2010.05.16. 15:28) APEH vs. ATO
  • M Sityu: Szép volt, jó volt hallgatni. :-) Boldog Új Évet nektek odakinn a távolban, remélem 2010-ben talá... (2009.12.30. 16:14) Egy kis kultúra

Linkblog

Időutazás

2008.12.31. 18:48 | Józsa család | Szólj hozzá!

Hadd kívánjak minden nyájas olvasónak boldog új évet innen a jövőből. Mi már majdnem 4 órája 2009-t írunk, ti még csak most kezditek ledönteni az első gyorsítókat.

Kellemes szilveszterünk volt. Egy új ismerettségű család volt kedves meghívni magukhoz. Az egész családot. Azaz nem csak a gyerekeket, hanem Mogyit is. Nekik is van kutyájuk, így Mogyit szívesen látták. Előző nap eljöttek ők hozzánk délután, hogy a kutyák összeismerkedjenek. Mogyi a szokásos bunkó stílusában először jól megugatta, aztán átváltott anyáskodóra. Úgy bánt a kis Luszivel mintha a saját lánya lenne, egyszer nyalogatta, ha terhére volt, akkor meg rávakkantott. Egyébként finom barbeque húsok voltak, édességnek pedig madártej. Még most hajnali háromkor is olyan meleg van, hogy jólesett hideg vízben zuhanyozni. Azaz jól esett volna, de nincs igazán hideg víz, mert az is langyos.

Tavaly, mikor is volt?, de régen volt!, ja tegnap délután mindketten átmentünk a quensland-i gyakorlati vezetési vizsgán. Sajnos engem 30-n meghúztak, mert egy stoptáblánál nem álltam meg teljesen. Közölte a pacák, hogy ez nem elsőbbségadás kötelező tábla volt, ez kritikus hiba, fordulhatunk is vissza a telepre. Ma egy nő vizsgáztatóm volt aki kekecebb volt már első ránézésre is. Úgy néztem a stoptáblákat, majdnem kiestem a szélvédőn. És igen megláttam időben. Huh, ez megvolt. Kaptam viszont néhány "minor" hibapontot, mert szerinte aggresszívan vezetek, túlságosan hirtelen gyorsítok a kereszteződések után, gyorsan váltok sávot (mert index, villámgyors vállfölötti holttér pillantás és már mentem is), erősen fékezek. Egyszer a körforgalomból kijövet már csak akkor indexeltem, amikor elkezdtem kijönni. Egyszerűen nem bírtam 50-nel tötyögni az egyenes, széles, totál kihalt utcában. Az volt az érzésem, hogy sose érünk a végére. Meg is kaptam a pontot, hogy sebességtúllépés. Ezek végül is jogosak, hogy a vizsgán szó szerint be kell tartani a kreszt. Az életben senki sem indexel a körforgalomból kihajtáskor és "szerencsére" a forgalom sem a sebbeségkorlátozó táblák szigorú betartása szerint szokott haladni (azt azért hozzáteszem, hogy viszont száguldozó őrülteket sem láttam még, amikből otthon hemzseg az utca). De ugye szabály, az szabály és a vizsgán be kell tartani. A stoptáblás megállást is (a francba). Amire viszont egy kicsit neheztelek, az az a büntetőpont, amit azért kaptam, mert az 5-tel csoszogó kukásautó mögött nem tartottam megfelelő távolságot a vizsgáztató szerint. Hát ennél a tempónál egy csiga is belénk szalad hátulról! Szumma szummárum, aggreszívan vezetek, nem jó a kontrollom az autó fölött, de átengedett.

Cicunak sokkal jobban ment. Először is ő elsőre vette az akadályt és neki fele annyi hibapontja se volt mint nekem. Szóval rögtön lefotóztak minket és már van is queensland-i jogsink. Sajnos az "automatic" korlátozással, de ennyi izgalom után már nem is zavar annyira.

Hát mindenkinek még egyszer BÚÉK, hiszen még nem késő a jókívánság, mert ti még mindig az óévben vagytok. Megyek aludni...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása